Startuje soutěž Barevná hra recy-věcí
Již 3. ročník tvořivé soutěže pro veřejnost Barevná hra recy-věcí startuje 27. dubna. Letos se mohou soutěžící zúčastnit buď jako jednotlivci, nebo jako týmy.
K účasti láká nejen zajímavé téma, ale také atraktivní odměny. Hlavní výherce v každé z kategorii získá 50 000 korun. Mottem soutěže je ukázat, jak lze vdechnout starým a nepotřebným věcem nový život. Často přitom stačí jen dobrý nápad, štětec a vhodný nátěr. Novinkou letošního ročníku je otevření dvou soutěžních kategorií – pro jednotlivce a pro skupiny.
Zajímavé ceny
Přihlásit do soutěže se může každý, kdo zapojí fantazii a pomocí Balakrylu a drobných úprav vytvoří ze staré věci novou. Takovou „recy-věc“ stačí již jen jednoduše přihlásit prostřednictvím registrace na stránce www.balakryl.cz/soutez, nahrát fotografie „před“ a „po“ a přidat stručný popis proměny. Autor nejzajímavější realizace v každé kategorii získá 50 000 korun. Výrobky je možné přihlašovat od 27. 4. 2015 do 27. 6. 2015. Poté odborná porota vybere 2x desítku finalistů a o obou vítězích rozhodne veřejnost hlasováním na facebooku. Jednou z podmínek k účasti v soutěži je využití barev Balakryl, takže součástí registrace musí být i účtenka dokazující jejich nákup. Zajímavé ceny získají i ostatní finalisté a vylosovaní hlasující porotou, přičemž menší odměna čeká na úplně všechny aktivní účastníky soutěže. Doprovodná soutěž proběhne i na facebookovém profilu Balakryl.
Jsme národem kutilů?
„Soutěž je pro všechny, kteří rádi tvoří, mají nápady, jak dát starým věcem nový smysl, chtějí se pochlubit svými výtvory a především chtějí s ostatními sdílet radost z kreativní a inspirativní práce,“ říká designér a člen odborné poroty Aleš Poláček.
Češi jsou národ kutilů. Říká se o nás, že raději věci opravíme, než vyhodíme. Mnozí z nás nejraději tráví svůj volný čas prací na zahradě nebo v dílně a traduje se, že máme zlaté ručičky. Přesně těmto kutilům, kreativním a manuálně zručným lidem navrhla značka Balakryl soutěž na míru.
„Ekologické krycí barvy, lazury a laky Balakryl mají samozřejmě svou ochrannou funkci, ale díky snadnému použití a mnoha nabízeným odstínům jsou ideální inspirací k tvůrčí práci. Jejich pomocí lze jednoduše vdechnout staré, omšelé věci nový život a dát jí smysl. To je hlavní myšlenka této soutěže. Chceme jejím prostřednictvím upozornit na tvořivé lidi a podpořit je v tom, co dělají,“ říká Martina Macková, Brand marketing manager značky Balakryl.
Více informací k soutěži, podmínky účasti a kompletní pravidla naleznete od 27. dubna na www.balakryl.cz/soutez. Balakryl můžete také sledovat na Facebooku a YouTube.
TEXT: REDAKCE
FOTO: ARCHIV