Víte, že asistenční služby majetkového pojištění vám zajistí také instalatéra nebo elektrikáře?
Máte pojištění majetku? A víte, že kvalitní pojištění obsahuje také asistenční služby, které vám v případě potřeby zajistí elektrikáře, instalatéra nebo zámečníka? Pojištění Domex+ od České podnikatelské pojišťovny (ČPP) kryje záda klientům v každé situaci.
Kvalitní pojištění by mělo pamatovat na všechna důležitá pojistná nebezpečí a současně by měly být na smlouvě nastaveny dostatečně vysoké pojistné částky, tak aby se vám v případě nějaké nehody, dostalo adekvátní náhrady. „V ČPP nabízíme pojistný produkt Domex+, který umožňuje sjednat pojištění nemovitosti, domácnosti a odpovědnosti za škodu na jedné smlouvě. Jde o maximálně přehledné a jednoduché majetkové pojištění. S tímto pojištěním se lidem nemůže stát, že by ve své pojistné smlouvě zapomněli na nějaké pojistné nebezpečí. U Domex+ jsou klienti vždy pojištěni proti všem dnes na pojistném trhu dostupným pojistným nebezpečím a vyberou si jen pojistný limit, který jim bude vyhovovat,“ říká Michal Šimon, manažer neživotního pojištění v ČPP.
Je důležité správně nastavit pojistnou částku
Základním parametrem majetkového pojištění je právě pojistná částka. Aby byla pojistná částka správně nastavena po celou dobu trvání pojištění, je potřeba ji buď pravidelně aktualizovat, anebo nastavit automatickou valorizaci neboli indexaci. Ta ohlídá, že váš majetek bude vždy, co do výše pojistné částky, správně pojištěn. ČPP vám v případě, že využijete automatickou valorizaci garantuje, že v případě pojistné události nebude uplatňovat podpojištění.
Asistenční služby jsou měřítkem kvalitního majetkového pojištění
Jedním z dalších parametrů kvalitního majetkového pojištění jsou také asistenč- ní služby, které fungují 24/7. „Smyslem asistenčních služeb je poskytnout klientům pomoc v nouzové situaci. Asistence kryjí záda klientům v celé řadě situací, například i pokud vám nefungují garážová vrata nebo se rozbije myčka. V takovém případě vám asistenční služby zajistí i náhradní spotřebič a následně servis starého spotřebiče. Jsme schopni sehnat pro klienty elektrikáře, zámečníka, topenáře, sklenáře i instalatéra,“ vypočítává Šimon. Asistenční služby od ČPP dokonce mohou pomoci i s likvidací vosích hnízd nebo s poruchou fotovoltaické elektrárny. „Samozřejmě záleží, jaké asistenční služby máte sjednané. U Domácí asistence, která je automaticky zahrnuta v majetkovém pojištění, máme limit 7 tisíc na asistenční zásah a klient může čerpat dva zásahy v roce. U Domácí asistence plus jsou to tři zásahy ročně s limitem 15 tisíc korun na jednu asistovanou událost,“ doplňuje Michal Šimon.
Kdy volat asistenční služby?
Ideální je volat na linku asistenční služby ještě předtím, než si lidé sami zajistí pomoc. Pojišťovny, respektive poskytovatelé asistenčních služeb, mají smluvené partnery, kteří jsou klientům v případě potřeby k dispozici. Asistenční služby jsou opravdu dobrá vychytávka, protože najít v dnešní době rychle kvalitního řemeslníka není vůbec jednoduché. „Nemusíte nikoho shánět, nemusíte obvolávat deset firem, stačí zavolat asistenční službu a ta všechno zařídí,“ ujišťuje manažer z ČPP.
Kromě vylepšených asistenčních služeb mohou klienti ČPP využít i další novinky. Do majetkového pojištění Domex+ přibyla také nová pojistná nebezpečí, proti kterým klienty pojišťovna ochrání, a to havárie rozvodů nebo ztráta nájemného. V pojištění domácnosti čeká na klienty rozšířená územní platnost – u kočárků, zdravotních pomůcek nebo věcí v uzamčeném automobilu se pojištění nově vztahuje na celé geografické území Evropy. „V podzimní kampani navíc nabízíme klientům možnost až 25% slevy na majetkové pojištění při sjednání online. Věříme, že nabídku lidé ocení a rozhodnou se lépe chránit svůj majetek,“ uzavřel Šimon.
Více informací najdete zde: DOMEX+ s nonstop asistencí – pojištění stavby, domácnosti i odpovědnosti | ČPP (cpp.cz)
Komerční prezentace